No more days to waste

2010-03-26 @ 14:37:09 Category: Everyday life Comments: 0

Jag säger bara det att, äntligen har det kommit ut ett nytt avsnitt med The Vampire Diaries. Jag var inte sen med att titta och var det så bra som jag hade tänkt mig? Jodutack! Ni har mycket att förvänta er, det kan ni vara beredda på.

Jag sitter fortfarande hemma hos Linus. Och har jag bestämt mig om hur det blir i kväll? Kanske! Det lutar i alla fall starkt åt en festkväll, vilket skulle sitta så jävla fint. Om allt går som planerat nu, så kommer det bli alkohol och röj ikväll. Föresten är jag hungrig som ett djur. Varför har aldrig killar mat i sitt kylskåp? Helt seriöst! Mitt kylskåp kommer vara fullproppat med mat och andra läckerheter. Känner att jag byter samtalsämne lite hej vilt här, men jag ska i alla fall om en timme börja traska ner mot stan.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback