Nikki Sixx, The Heroin Diaries

2010-03-23 @ 19:07:46 Category: Everyday life Comments: 0

Det finns nog ingen annan bok som jag kan skratta åt så mycket men samtidigt sitta och förundras över med hakan hängandes nere i golvet. Jag kan endel gånger inte få in i mitt huvud hur jävla sjuka killar dom var i Mötley Crue. Texten nedanför är hittills en favoritdel tagen ur boken som jag skrattade högt åt på bussen idag.

"Det där var minsann kul! Bröt mig just in hos städ och plockade med mig ungefär 20 sophinkar. Därefter samlade jag ihop mängder av stolar. Allihopp låg och sov eller eller höll på med något på sina rum. Jag balanserade stolarna mot rumsdörrarna längs hela min korridor, fyllde hinkarna med all möjlig skit - piss, vatten, öl, mer eller mindre allt jag kunde hitta och ställde dem ovanpå stolarna.

Så sprayade jag hårspray på allas dörrar, satte eld på dem, knackade på dörren och sprang. Jag satte rutinen perfekt: hårspray, tänd på, knacka; hårspray, tänd på, knacka, etc. Så när var och en kom och öppnade stod dörren i lågor, och sedan fick de en hink över sig och blev genomblöta! Ha ha ha!

Fred Saunders höll på att knulla någon brud, så han kom och öppnade med ett jävla jättestånd och hinken föll ner på hans jävla kuk. Han rusade ner till mitt rum och sa "Sixx, kom ut, jag tänker banka skiten ur dig!" Jag svarade "fuck you, dude!", och han sparkade gångjärnen av min dörr. Men som vanligt gjorde han mig ingenting för att han såg hur kul jag hade."


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback