Kiss me where it smells funny

2010-03-02 @ 21:53:19 Category: Everyday life Comments: 1
Nu är jag äntligen hemma hos min älskade karl igen, det tackar jag för. I helgas var det första gången på evigheter som vi inte sågs, så jag har hunnit längta ihjäl mig efter honom. Men nu kommer vi att umgås i sex dagar i sträck och i helgen åker vi till Göteborg! Helvete vad skönt!

Nu ska vi krama ihjäl varandra i sängen framför tvn, om några minuter är det två avsnitt av Cougar Town, ett program med Courteney Cox som för övrigt är snygg som ett as för sin ålder.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Cougar Town var ju kul ju! haha



Mitt hår ser nog fan bättre ut nu än innan, döljer en del del av utväxten i alla fall!

2010-03-03 @ 10:22:26
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback