I'm easy come, easy go, little high, little low

2010-03-03 @ 11:30:17 Category: Everyday life Comments: 2
Det är onsdag och jag sitter hemma hos Robin och äter nudlar klockan elva. Tänka sig! Jag skulle egentligen tagit bussen in till stan nu men min shoppingkompis fick förhinder och jag har ingen lust att gå runt själv. Skulle även träffat Linda som fyller 21 år idag (GRATTIS!!) men det går ingen passande buss till fyra. Dubbelotur!

Skulle inte förvåna mig om den inplanerade bion ikväll med Linus också blir inställd, men det hoppas jag då fan inte. Jag har längtat i evigheter nu på att få se Shutter Island.



Kommentarer
Postat av: karin

I know, snodde dom från nån annans blogg mohaha

2010-03-03 @ 19:24:35
URL: http://kkoskinen.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: väldigt! varit favoritbandet sen länge :) eller var favoritbandet, kanske.

2010-03-03 @ 20:16:26
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback