I wonder, is it better to live like a monster, or die like a good man?

2010-03-04 @ 13:08:55 Category: Everyday life Comments: 1
Det har inte fungerat på hela morgonen att logga in på blogg.se, jävligt segt då jag har haft så mycket konstigt jag ville dela med mig av. Men när jag nu väl lyckas komma in, försvann allt och det står still i hjärnan.

Igår var i alla fall jag, Linus och Robin på bio här i Eskilstunas ytterst lilla biosalong, filmen vi såg var som tidigare nämnt Shutter Island. Den var inte alls som jag hade förväntat mig efter att jag såg trailern för länge sen, men helvete vad grym den var. Ni som har sett den fattar vad jag menar när jag säger att det var en total omvändning på slutet, som dom lyckades så jävla bra med. Filmen förtjänar verkligen alla höga betyg den fått!

Och vem kan undgå att dreggla till självaste Leonardo DiCaprio?

Kommentarer
Postat av: Michaela

Leonardo Di Caprio är både snygg och en så jäääävla bra skådespelare

2010-03-04 @ 13:44:45
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback