I fucking hate mondays

2010-03-29 @ 14:34:29 Category: Everyday life Comments: 2
Det blev ingen skola för mig idag, jag är sjuk och en aningen depprimerad. Jag behöver lite solsken i mitt liv, för just idag känns allt så jävla kasst. Jag snyftar högt och febrilt till allt och ingenting, i fucking hate mondays. Bodde jag inte så jävla avlägset hade jag tagit mig hem till min bästa vän för att prata av mig.

Men nu ligger jag här i soffan och tittar på värdelösa tv-program. Jag har inte ätit någon mat än eftersom jag riskerar att allt ska komma upp igen, jag har egentligen ingen matlust så det spelar ingen större roll. Nu ska jag försöka leta fram mängder med gamla godingar på Spotify att försöka njuta av hela dagen. Låtar med starka minnen gör mig förhoppningsvis glad.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Bli frisk :(

2010-03-29 @ 15:03:23
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Anonym

suger hästsnopp att det är så långt hem till dig

2010-03-29 @ 18:48:47
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback