Göteborg, göteborg, göteborg

I fredags tog tåget oss till Göteborg där det var vår. Jag kände mig rätt dum där jag kom gåendes i min vinterjacka då varenda jävel hade på sig sina skinnjackor och dylikt. Solen stod högt på himlen och promenaden till vårat grymt fina hotell gick fort. Det första jag gjorde var att dyka ner i den mjuka sängen vi sov så jävla gott i. Vi firade med ett besök till Systemet, i den lila påsen låg det en blandning av öl, cider och champagne. Senare mot kvällen gick vi ut och åt mat på en restaurang som var jävligt cool för övrigt och maten var bland det godaste jag någonsin ätit!!

På lördagen var det dags för bröllop och det var bara att dra på klänningen. För er som undrar var jag så jävla snygg (?), synd bara att ni aldrig kommer få se något bildbevis, fuckers.  Det var en riktigt cool cermoni och hela kvällen var riktigt annorlunda men grymt upplagd. Inget vanligt Svensson-bröllop här inte.  På söndagen var det dags att åka hem igen, sorgligt nog. Jag ville stanna kvar betydligt mycket längre, eller varför inte bo kvar. Jag skulle absolut trivas med att bo i Göteborg, något att fundera på.

En kanske helt opassande bild från förra helgen, men jag orkar inte lägga in bilderna från Göteborg på datorn.

Kommentarer
Postat av: Michaela

JA! Flytta till Göteborg så hakar jag på, utan tvekan

2010-03-08 @ 22:28:25
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Zara

Du sa ju att du inte hade nå bilder, lier :D

2010-03-09 @ 00:00:02
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback