Forever always ends

2010-03-24 @ 11:29:07 Category: Everyday life Comments: 2

Vi har resursdagar i skolan den här veckan, onsdag till och med fredag. Jag har absolut ingen lust att arbeta i skolan, så därför stannade jag hemma idag och tänker även göra det i morgon. Men, för att jag med gott samvete ska kunna ligga kvar i soffan hela dagen måste jag börja beta av allt plugg jag ligger efter i, och det är inte lite. Det som stör mig är att jag har mentorssamtal idag klockan fyra, det känns jävligt onödigt att åka in till Västerås för ett tjugo minuter långt samtal.

Annars så ser jag fram emot helgen riktigt mycket. I morgon och på lördag ska jag jobba i Eskilstuna, men på lördagskvällen ska jag på fest eftersom Erik och Johan fyller år, kommer bli grymt. Och deras presenter ska vi inte ens tala om.

Men nu måste jag plugga, även om jag verkligen inte har lust.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha oh snyggingar ;) "Du vet presenten vi snackat om" fanns så jag tänkte gå förbi och köpa på fredag :)

2010-03-24 @ 17:20:20
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Michaela

Du kan vara en snyggis!

2010-03-24 @ 20:32:22
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback