Danko Jones - Forest for the trees

2010-03-19 @ 22:41:04 Category: Everyday life Comments: 0
Det här med att vara hemma ensam med sina föräldrar en fredagskväll är verkligen inte min grej. Jag hade glömt bort hur det kändes eftersom det inte har hänt på evigheter. Jag hade förmodligen dött av tråkighet om inte Linda och Erik hade funnits på msn och förgyllt min kväll. Men nu är den snart över för min del för jag ska snart glo på en film och försöka somna.

Som sagt, klockan står på 08:00 och då ska jag hinna med att duscha, packa min väska och fixa i ordning mig själv innan jag ska rulla iväg mot Västerås för att jobba i några timmar. Jag längtar något så oerhört till i morgon kväll, det kommer bli sjukt roligt.

Ha en grym helg!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback