Always running out of time

2010-03-09 @ 22:42:30 Category: Everyday life Comments: 0

Klockan är snart halv elva och det är inte förän nu jag har tid med att äta denna efterlängtade kvällsmat. Jag skojar inte när jag säger att jag vräker i mig. Helvete vad underbart det är med mat, i alla möjliga former och smaker.

Det har varit en stressig dag på Village, vi har förberett inför kundkvällen vi hade mellan 18:00 - 20:00 idag. Där av min sena kvällsmat, jag var hemma för en timme sen. Kan tyckas vara rätt sent och det är det, jag är dödstrött i både kropp och huvud. Jag fick i alla fall med mig hem en ring från märket Miss Dee som vi säljer ut i butiken, min nya favorit. Skynda fynda!

Bättre uppdatering än så här blir det inte. Mina fötter värker, min rygg vill ha massage och huvudet är tungt. Sleep tight, people!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback