You're the victim of your crime

2010-06-02 @ 23:02:06 Category: Everyday life Comments: 0

Jag passar på att slänga in ett inlägg medans bilderna från dagens studentmaskerad tickar in i datorn. Det blev exakt 250 stycken, crazy. Vi började supa redan i morse hemma hos Amanda, hela klassen, alla utklädda till ursnygga hippies. Vi drack gott, vi sjöng och vi njöt av solen. Efter någon timme dansade vi ner och igenom stan, sjungandes på alla möjliga studentvisor och diverse låtar. Vi stormade skolan, även fast vi strängt blivit utvisade denna dag. Vi lyssnade på musik i parken där alla andra treor från Västerås höll hus, alla i olika utklädnader. Det var en riktig upplevelse, om vi säger så!

Men helvete vilken grym dag det har varit. Jag skojar inte när jag säger att jag är sjukt bakfull! Men det var det absolut värt. På tisdag är det maskerad igen, med utgång! Lägger ut en bild så länge, det kommer kanske mer, men nu ska jag dö till en film!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback