Hey, this is my life


Oj, jag har totalt glömt bort det här med att blogga. Kanske har jag trängt bort det efter helgen, då jag och mina älskade vänner förtärde alldeles för mycket alkohol. Midsommar, vilken jävla tiopoängare.

För att göra en lång historia kort, så var midsommarfirandet så jävla roligt. Vi befann oss hemma hos Lindas föräldrars underbara sjötomt. Vi samlades på förmiddagen, solade och drack öl, lagade och åt den klassiska midsommarmaten. Vi sjöng snapsvisor, vi hade femkamp, vi kastade oss från bryggan i det svalkande vattnet ett antal gånger, vi åt mängder av glass och jordgubbar, vi gick iväg och såg när midsommarstången restes. En hel dag fullspäckad med öl, sprit och roliga aktiviteter. På kvällen drog vi iväg och dansade oss svettiga. Jag och Linda ägde dansgolvet när sköna rockklassiker löd ur högtalarna. Kvällen slutade i en minimal husvagn placerad på gården, fem fulla idioter trängdes om sovplats.

På lördagen körde vi på igen, vi låg och njöt i solen. Vi grillade mängder av kött, det var ett stort berg som vällde över. På kvällen åkte vi in till stan, satte oss på Hå'pes och drack mer öl. Somnade fem (?), steg upp 10, upp och jobba. Great!









Kommentarer
Postat av: Hannah

Är du Team Jacob eller Team Edward? Kika in på min blogg och kommentera vad just du är! :)

2010-07-01 @ 18:43:02
URL: http://hannahhamberg.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: haha, men du är inte som en 91:a :D ochdet ska du vara glad för :D

2010-07-01 @ 22:11:11
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Först vill jag säga tack för din kommentar och det är alltid skoj med nya ansikten på bloggen, du är så välkommen åter som helst!



SV:

Trist att banden som sagt uppmanar till detta och du hade väl lite tur då som "bara" fick lite blåmärken, för andra har det ju gått värre tyvärr.

2010-07-02 @ 18:54:29
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: allie

härliga bilder!

2010-07-12 @ 13:06:10
URL: http://alexandrastil.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback