School's out forever, it's blown to pieces, no more teacher's dirty looks

2010-06-01 @ 22:13:07 Category: Everyday life Comments: 1

Håret ligger i en inbakad fläta och naglar på fingrar och tår är målade i en stark rosa färg. En blommig långklänning, ett peace-halsband, färgglada armband, ett flätat hårband och rosa runda brillor ligger i sängen bredvid mig. Jag har både vin och öl väntades på mig i kylskåpet. Det är maskerad i morgon, studentmaskerad. Får jag säga ordet student en gång till? Student. Nu är det bara 10 dagar kvar tills jag tar studenten. Helvetes jävla skit, fan vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Sandra

SNART ÄR DET FAN STUDENTEN!!!!

2010-06-07 @ 12:46:42
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback