Let's put the x in the sex

2010-06-14 @ 21:17:14 Category: Pictures Comments: 3
Ingen har nog undgått att jag har varit och sett ett utav världens mest grymmaste band, KISS! Jag, Linda, Michaela, Micke, Felix och Mathilda stormade stadion. Hela showen var långt över mina förväntningar och jag har aldrig sett något så coolt i hela mitt liv. Jag kände mig som den lyckligaste på jorden! Tur var också, att vi lyckades få gröna band, som gjorde att vi kunde stå längst fram! Inget man någonsin skulle tacka nej till. Fan vad jag ville se dom igen, för helvete vad bra det var.

Förbanden var Mustasch som var lika grymma som vanligt (Ralf i all ära) och Europe som jag faktiskt inte vet vad dom höll på med, besviken. Vi stod rent ut sagt och skrattade åt Joey Tempest och hans konstiga och allt för lyckliga moves. Dock blev det rätt mycket drag under Rock The Night och The Final Countdown, vilket alltid är ett plus.

Att folk sen kissade i kondomer och knöt ihop dom till små korvar och la på marken, är en helt annan femma, en snuskig sådan. Hur tänker folk? Hahah! I alla fall, här är några få bilder jag lyckades ta. Den första är dock lånad från Mathilda.


Kommentarer
Postat av: Michaela

WOOP WOOP, grymma bilder och sjukt jävla grym kväll! Fy fan vad bra det vaaaaar

2010-06-14 @ 21:19:43
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fan va snygga bilder! Åkte Paul linbana något i år?

2010-06-14 @ 21:49:35
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fan va nice! Antar att Gene bet "sönder" tungan också? ;)

2010-06-14 @ 22:01:17
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback