Another good day

2010-06-23 @ 16:46:49 Category: Everyday life Comments: 1
Det luktar stekt fläsk här, men jag är lycklig, för jag fick äntligen en hel dag i solen. Men det är det väl förmodligen slut på härdanefter då det knappt finns något tillfälle för det från och med idag. Man ska vara lycklig för det lilla man får, har jag hört.

Lite färg har jag fått, även om mina pigment hatar mig. Jag har ätit glass, druckit saft och läst ut boken Levande Begravd skriven av Peter James. Det är den första boken i en serie på fyra. Den är ett starkt boktips för er som gillar spännande deckare. Jag sträckläste över halva boken idag, det gick inte att sluta. Nu måste jag köpa nästa bok, Ett Snyggt Lik!


Kommentarer
Postat av: marina

sv: Tack :). Japp, det är jag som har ritat bilderna :)

2010-06-24 @ 12:39:02
URL: http://marinapalme.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback