The panic broadcast

2010-07-20 @ 10:49:23 Category: Rock n roll Comments: 0
Ligger hemma hos Robin och slötittar på alla uppdateringar på alla bloggar. Får ångest när jag ser att jag har över 150 olästa inlägg på Bloglovin. Men med ett glas oboy och denna halvtimme jag har på mig innan jag ska röra mig mot stan ska det gå. Jobbar i Eskilstuna idag, så jag sov hemma hos Robin inatt, love it!

Ur högtalarna skriker Soilworks senaste platta The Panic Broadcast, som jag fullkomligt älskar. Mina två favoriter än så länge är Late For The Kill, Early For The Slaughter och Two Lives Worth Of Reckoning, som även är dom två första låtarna på albumet. Dom två låtarna visar enligt mig, vilken jävla nivå Soilwork ligger på, det här är världsklass!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback