Stand up for rock n' roll

Jag har verkligen blivit sjukt kass på att uppdatera bloggen, men det har sin charm, när ni får längta efter att läsa om mina ointressanta dagar. I alla fall, tänkte jag berätta om helgen som har varit sjukt grym, känns oerhört tjatigt att skriva det nästan varje helg, men vafan, det är bara ren fakta.

+ I fredags efter jobbet tog jag och Linda oss ner på Powermeet och gick runt och tittade på alla vrålåk. Vi spanade även runt en hel del i alla stånd som låg efter vägen. Jag fick med mig två t-shirts hem (en AC/DC & en Ramones). Skulle lätt kunnat plocka på mig 10 till. Vi var två törstiga själar, så vi slog oss ner på sjökrogen och drack öl och käkade nötter, som två riktiga karlar. Vi träffade på så sjukt roligt folk, tänka sig. Kvällen slutade vid två efter att vi legat i min säng och kollat på lejonkungen.

+ På lördagen skulle jag jobba på dagen, men på kvällen körde vi på två förfester för att sedan gå 100 meter vidare till Å-bryggan. Öl, efter öl, roliga konversationer, dans och svett. Kvällen kunde inte blivit bättre än så. När det stängde tog jag och Robin en taxi hem och jag somnade med smink och kläder på. Ni skulle sett mig i morse, dock hade jag inga kläder kvar, men sminket. Svart i hela ansiktet, helvete så snygg jag var. Ni skulle sett mig!


Kommentarer
Postat av: elin

Hej sötnos, grym blogg! skulle du kunna rösta på mej här??

http://truejenny.blogg.se/2010/july/omrostning-1.html?_tmp=bc3fbbd849163ace69bfb5f45273662b37dfc7b2

hade varit jätte snällt och det tar bara typ 3 sekunder! Det ända du behöver göra är att skriva 1 och vad din blogg heter:) kramis!

bloglovin??:P

2010-07-12 @ 09:52:41
URL: http://elinpk.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

på sommaren har man förhoppningsvis mkt bättre saker för sig så att bloggen glöms bort e ju rätt naturligt ;D

2010-07-13 @ 15:47:41
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback