I need some hot stuff baby tonight

2010-07-03 @ 17:05:28 Category: Everyday life Comments: 2

Det här med att uppdatera bloggen i veckan, har knappt blivit av. Kommit hem senare än åtta hela veckan, då jag har jobbat sen i söndags. Så jag hann inte mer än att äta kvällsmat och duscha innan det var dags för att gå till sängs. Ni fattar.

Har precis kommit hem efter en skön dag i solen. Jag och Robin följde med familjen till en "grusgrop" som det så fint kallades. Det var så jävla fint där och det var klarblått vatten. Nästan som utomlands. Underbart, om ni frågar mig.

Nu tjatar mamma på att vi ska öppna en flaska vin och sätta oss ute i solen. Låter riktigt lockande, så nu ska jag strax röra mig ut. Det är riktigt skönt med en hemmahelg ibland med familj och pojkvän. Men.. I miss my partner in crime! Michaela. På måndag & tisdag är du min. Den jäveln är lycklig på P&L, utan mig. Helvetes jävla piss vad avundsjuk jag är. Kanske inte på sjävla festivalen, eftersom banden inte lockade allt för mycket (förutom Danko Jones och Billy Talent tex), utan mer på själva stämningen med öl och goa människor.


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

sv:

Tack för dina värmande ord!

2010-07-03 @ 17:38:55
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Michaela

PUSS PÅ DIG! Nu är jag hemma, har saknat dig också, massvis!

2010-07-04 @ 18:38:22
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback