The light that burns twice as bright

Hela min kropp, varenda kroppsdel, allt jag består av skriker efter sömn. Idag var det min första dag på min praktikplats, jag kommer hädanefter befinna mig inne på Gallerian, i affären Village. Jag måste säga att den första dagen var riktigt rolig, men krånglig, det där med att lära sig kassan var fan ett stort problem. Men det kommer med tiden, antar jag.

Helgen har varit grym, i fredags åkte jag hem till Linus efter jag varit i skolan. Vi tittade på skräckfilm, åt chips, drack öl, lyssnade på musik och hade allmänt trevligt. Nästa gång har jag bestämt att vi ska laga mat, eller jag åt honom, så han slipper tjata ut makaroner och korv.

På lördagen var jag först hemma hos Pappa, vi firade mig med mat och tårta. På kvällen var det självklart dags för fest, hemma hos Rickard. Jag blev kanonpackad och hade riktigt roligt. Slutade väl inte allt för roligt då min ryggvärk blev helt sjuk jobbig och jag svimmade, slog i huvudet i golvet riktigt hårt fick jag höra dagen efter + att jag är öm och har en saftig bula, underbart. Söndagen var hemsk, jag var äckligt bakfull och åt fetmat två gånger.

Nu orkar jag inte uppdatera mer, mina ögon är alldeles för utmattade. Och jag som ska orka hålla mig vaken tills Paradise Hotel börjar, lycka till.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback