Take my hand I will blow your fears away

2010-01-27 @ 22:22:58 Category: Everyday life Comments: 3
Man skulle kunna tro att jag har gått och grävt ner mig någonstans, men så är inte fallet, inte än i alla fall. Jag har helt enkelt bara inte orkat med mig själv i några dagar, vilket är något man tvingas gå igenom då och då. Men nu är jag tillbaka, i alla fall för kvällen.

Med älskade Mötley Crüe i högtalarna skriver jag detta inlägg, samtidigt som jag spanar in min nya urtjusiga ring från Glitter som jag köpte idag. Den är silverfärgad och påminner om något som skulle kunna tas som ett knogjärn (bild saknas). Det kanske låter helt galet, men den är snygg som fan, snygg men enkel. Tillsammans med min döskalle ring som är min favorit blir den perfekt på min hand.

Men.. Eftersom det var nästan en vecka sedan jag uppdaterade sist har det hänt rätt mycket som skulle kunna vara värt att skriva ner, men det är inget jag tänker eller orkar, hade i alla fall en sjukt trevlig helg och veckodagarna har flytit på rätt bra med min praktikplats på Village, som för övrigt är riktigt rolig. Något jag absolut skulle kunna tänka mig att jobba med. Måste dock bli bättre på att slå in paket, mina är en skam för samhället, vår jord och hela universum.

Mötley Crüe - Hell On High Heels

Kommentarer
Postat av: Michaela

Woho! Du är tillbaka!

2010-01-28 @ 12:06:51
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja... jag blev riktigt förbannad när jag såg att prislappen var kvar!

2010-01-28 @ 18:40:19
Postat av: sandra

hahahaha

2010-01-28 @ 22:51:58
URL: http://ksandra.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback