It's safer to hate her

2010-01-19 @ 19:14:18 Category: Everyday life Comments: 0
Och så var ännu en dag avklarad, nu är det bara tre dagar och sex veckor kvar på praktiken, kämpa. Idag har tiden gått fruktansvärt fort, vi har haft så sjukt mycket att göra vilket är positivt då jag slipper bli rastlös. På min 30 minuter korta lunch träffade jag upp Ellinor för mat på Coffeehouse By George, gott som fan.

Nu halvsitter jag i soffan och håller på att somna, mina fötter värker och jag känner stor saknad efter Robin. Jag har inget vettigt att skriva alls, det känns som jag har sprungit in rakt i en vägg. Det tar på krafterna att jobba, gratis dessutom, men det är både kul och en bra erfarenhet att ha praktik så, i guess it's necessary.

Nu ska jag dö, en sväng.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback