It's not easy, when everything is wrong

2010-01-13 @ 15:41:04 Category: Everyday life Comments: 1

Nu börjar jag bli jävligt trött på min förkylning som inte gör annat än att förstöra i min vardag. Jag skulle kunna sitta och fräsa ut skiten i en timme utan att det överhuvudtaget skulle hjälpa, för det spelar fan ingen roll om jag snyter mig eller inte. Snart låter jag det hänga fritt, för jag orkar inte mer. Samtidigt dödar min hals mig, sakta men säkert. Jag överlever inte en dag utan irpen och alvedon, det är helt omöjligt. Jag försöker vara glad men det är svårt och inte fan blev det bättre när jag nyss var på toa och någon jävel hade lämnat spår efter sig, så jävla äckligt. Vem i helvete är så trög? Ska man skita får man fan ta reda på det också, idiot!

Michaela, lova mig att vi super som svin i helgen?


Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag har inga pengar men I'm on, det får lösas. Behöver en riktig jävla suparkväll á la Sandra och Michaela haha

2010-01-13 @ 15:47:25
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback