It's just my world

2010-01-05 @ 13:36:55 Category: Everyday life Comments: 0
Jag förstod väl att det skulle sluta som det har gjort efter hemkomsten från Vemdalen, liggandes i sängen med en sjuhelvetes förkylning och feberfrossa, kan det bli mer förutsägbart? På något sätt brukar jag alltid lyckas med att bli sjuk efter en skidresa. Det har hänt förr. Men jag ska knapra alvedon som en galning, för jag ska fan vara frisk på fredag - min födelsedag.

Jag kan knappt förstå det själv att det gått så fort, att jag redan har spenderat ett helt år som artonåring. Att fylla 19 år känns väl inte särskilt speciellt roligt, men man får väl göra det bästa av situationen. Det är dags att kliva vidare, även om året som 18-åring förmodligen har varit det bästa någonsin.



Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback