Hit the lights

2010-01-11 @ 11:01:42 Category: Everyday life Comments: 0
Som ni antagligen märkt har jag gjort om designen på min blogg, är långt i från nöjd men den får fan duga så länge. Det blev ett jävla krångel flera gånger som gjorde att jag höll på att bli galen, därför fick det bli en design av den enklare varianten. Så nu låter jag det vara som det är, inte mer än rätt.

Jag sitter för övrigt i skolan och söker efter en praktikplats. Går väl sådär alltså, helt ärligt går det käpprätt åt helvete, men jag är van för jag föddes då fan inte med en guldsked i käften. Ringde körskolan i stället, tänkte att jag skulle sätta igång ordentligt nu, orkar inte dalta mer, jag vill få det överstökat. Föresten är jag hungrig, trött och snorig. Ingen bra start alls, jag hatar måndagar.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback