Fuck off

2010-01-21 @ 19:45:35 Category: Everyday life Comments: 1
Jag skämtar inte om jag säger att jag är helt jävla soppslut. Vill kasta mig i sängen och sova, men jag orkar inte ens röra mig från soffan där jag sitter nu. Att jag sov 10 timmar i natt hjälpte då fan inte. Jag försöker så gott jag kan med att skriva ett inlägg, men det går inte. Det står still.

Just nu orkar jag ingenting. När jag kommer hem från praktiken är det snart läggdags efter att jag ätit mat, duschat och haft egentid en liten stund. Så att det är fredag och helg i morgon känns så jävla bra. Jag ska hem till Zara, som jag för övrigt träffade idag på i rulltrappan, när jag skulle gå på lunch och hon skulle besöka mig. Måste tillägga att jag ser ut som om jag sett ett spöke bredvid henne, bruna jävel.

Nej, det här går inte. Jag orkar inte med bloggen, dra åt helvete vad tom jag är i huvudet.

Kommentarer
Postat av: z

puss

2010-01-22 @ 16:08:46
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback