Birthday girl

2010-01-08 @ 11:25:07 Category: Everyday life Comments: 0

Idag blev jag 19 år gammal, nu är det bara ett år kvar tills jag tänker sluta hålla räkningen, för efter 20 är det nästan så man börjar bli gammal. Jag behöver genast sätta igång med att fixa mig själv, i alla fall duscha för jag luktar som en blandning mellan gammal svett och honungsmelon, fräscht som in åt helvete.

Min förkylning är kvar (vad hade jag trott?) och jag har fått mer halsont, verkligen inte okej. Men i kväll blir det i alla fall fest, och hur det slutar vet man aldrig. Men först ska jag sätta mig på tåget till Eskilstuna för en fika med Linda, därefter kan jag börja pimpla öl. Förhoppningsvis hittar jag även något trevligt att använda mitt presenkort från Monki på.

Tack för alla fina gratulationer.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback