Whatever it may take, i will destroy you

2010-02-23 @ 23:31:04 Category: Everyday life Comments: 0
Jag sitter just nu och pratar i telefon med Robin, vi har väl inte allt för mycket att säga till varandra idag om jag ska vara helt ärlig. Båda två är trötta och håller på med annat samtidigt. Som jag då, som skriver detta inlägg som ett bra exempel.

Dagen idag har gått bra och relativt fort, träffade på Zara och hennes mor som hälsade på hos mig på Village. Det gjorde mig genast på extra bra humör. Vi planerade lite snabbt inför helgen, jag är taggad and it's going to be fucking awesome. Det enda lilla jag kan komma på som gör mig och resten av Sverige riktigt förbannad är alla dessa tågförseningar/inställningar. Fuck it, allt är så jävla krångligt med SJ jämt.

Jag måste hänga min tvätt nu, så vi hörs i morgon!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback