We can fly, kiss the sky, if we try

2010-02-02 @ 21:58:03 Category: Everyday life Comments: 0

Har precis kollat klart på en film vid namn 500 days of summer, har ingenting negativt att säga utan den var helt klart sevärd. Det är när man ser sådana filmer man inser hur jävla lyckligt lottad man är när man har en pojkvän som rockar ens värld.

Nu inväntar jag och halva Sveriges befolkning på finalen av Paradise Hotel. Jag tror jag talar för dom flesta när jag säger det att det blev tråkiga personer kvar. För jag hejar då fan inte på varken Jackie eller Franscesca, om jag drar dom två värsta ur finalbunten. Värdelöst, men ändå kommer jag sitta där klockan 22.00 och stirra, spänt. Och föresten, vad i helvete ska jag göra sen om kvällarna...


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback