I'm going to rock this shit like never before, no doubt, no fear

2010-02-07 @ 21:35:42 Category: Everyday life Comments: 1

Då var det söndag igen och man ska försöka handskas med det där som så smart kallas söndagsångest. Jag har precis petat i mig en bit med ost&skink paj medans jag skrattade arslet av mig till programmet Blåsningen. Min mage bubblar extra högt och jag är fortfarande bakfull, hur fan ska det här gå?

I fredags blev det som sagt en lugn kväll, jag och Robin var ute och åt på restaurang med familjen. Det bjöds på god mat som gav rysningskänslor och iskall öl. Väl hemma igen tog vi fram glassen med alla möjliga tillbehör och tittade på Sherlock Holmes, en film som jag fullkomligt älskade!

På lördagen åkte jag hem till Zara med ett stopp på glasbanken för att införskaffa mig kvällens alkoholhaltiga dryck. I den blåa påsen låg det bland annat en flaska med Sourz, det blev ungefär som en liten överaskning och vink till Zara att jag fan inte tänkte vara nykter på lördagen. Kort och gott, jag fick som jag ville. Vi hamnade först hemma hos Johan, för att fortsätta hem till Adam, för att  senare hamna hemma hos Johan igen. Klockan närmade sig halv sex när vi var hemma igen och låg nerbäddade i sängen. En sjukt klockren kväll som spenderades med grymma vänner jag inte träffat på något som kändes som en evighet.


Kommentarer
Postat av: Zara

stört kul

2010-02-07 @ 22:11:54
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback