Back from the dead and both our tongues are tied

2010-02-04 @ 17:42:23 Category: Rock n roll Comments: 0
Jag ligger i soffan och väntar på att mamma ska komma hem med mat till min allt för högt kurrande mage. På tv visas ett gammalt avsnitt av Grey's anatomy, som jag har sett minst fem gånger. Min mensvärk är omöjlig att undvika, den är hemsk. Jag har ingen energi what so ever och det enda jag har ork till är att sova, jättekul. Mitt liv är inte speciellt jätteglamoröst just nu. Men i morgon är det fredag och alla mina små bekymmer kommer vara som bortblåsta.

Veckans album är Hello Hurricane med gruppen Switchfoot, ett album som passar perfekt till mitt humör i denna trista vardag, ett album som inte går att ogilla och även ett album som ni alla måste ta er tid att lyssna på. Jag har förut tipsat om låten your love is a song som är världens mysigaste låt, men det finns många fler. Så klicka upp Spotify, sök på Switchfoot,  dra igång albumet och njut.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback