Dude, looks like a lady

2010-02-28 @ 21:45:07 Category: Everyday life Comments: 0
Helvete vad underbart det känns att slippa den vanliga söndagsångesten för en gångs skull, för nu väntar en hel veckas sportlov med sömn, häng med Robin och ännu mer sömn. En annan sak som känns riktigt skönt är att jag för en gångs skull inte är bakfull på en söndag, eftersom min lördag blev helt alkoholfri. I stället umgicks jag med mina brudar, det blev bland annat bakislunch på Gränden där vi mosade i oss världens bästa fläskfilé och skrattade som idioter. I fredags var det all in och vi hamnade på krogen, Pluto, som för övrigt inte var speciellt roligt, men förfesten var helgrym och gjorde hela kvällen! Natten slutade med kebab och cola, perfekt avslut om ni frågar mig.

Idag har jag hängt med Zara hela dagen framför tvn, en riktigt skön söndag det vill säga. Nu är jag hemma igen och har nyss hällt i mig mängder med kräftsoppa, en favorit! Jag har planerat en filmkväll med mig själv, ramlösa och popcorn finns till min hjälp.

Men innan jag lämnar er ska jag med hjälp av musik förklara min lycka till er, genom att slänga ut två låtar som har läckt ut från Bullet For My Valentines kommande album, jag klagar då fan inte utan vrålar av lycka!

Bullet For My Valentine - Your Betreyal

Bullet For My Valentine - The Last Fight


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback