I can't get over the way you love me like you do

Jag är sur, och det är inte så lite heller. På något jävla vänster lyckades jag tappa bort min mobil i natt under resan hem från krogen, för senaste gången jag minns att jag hade den, var innan vi hoppade in i taxin för den äckligt dyra resan hem. Antar att det är den där förjävliga chauffören som har tagit den till förvar, eller varför inte gett den till sin 6-åriga dotter som leksak. Jag är bara jävligt trött på folk som inte kan skilja på ditt och mitt. Jag började till och med att lipa när jag i morse insåg att den var försvunnen. Jag har varit trött, bakfull och irriterad på allt under hela den här dagen, som tydligen var "alla-hjärtans-dag". Vilket jävla påhitt!

Men för att ha haft en grymt rolig lördagskväll försöker jag hålla flaggan i topp. Började dagen med fika och shopping på stan med Linda, för att sedan besöka en bakfull Michaela med sminket ursmetat i hela ansiktet och med håret ståendes åt alla möjliga håll, har nog aldrig sett dig så sexig! På kvällen var det dags för fest och vi rörde oss till Erik vid sju. Där var det bara att börja hinka i sig öl och lyssna på kickass-musik för att tagga inför utgången som blev till O'learys. Där var det röj får jag lov att säga. Det blev drinkar som sveptes och ett konstant vickande på arslet.

Nu är jag hemma igen och det är bara att kämpa med att försöka komma tillbaka i verkligheten. I morgon är det jobb till sju och jag känner att min ångest bara blir värre när jag inser att jag fortfarande är bakfull.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha jag måste ha varit så fantastiskt sexig!

2010-02-15 @ 12:10:05
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Linda

Såå sjukt kul kväll :D<3

2010-02-17 @ 18:56:53

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback