So turn it up and break it down, come on bring that beatbox back

2010-02-03 @ 19:18:55 Category: Rock n roll Comments: 2
Sitter just nu och pillar bort matrester som fastnat i tänderna, matrester från min goda chili con carne alá specialrecept jag nyss slevade i mig. Jag lyckades jävligt bra, för så mätt som jag är just nu är inte nådigt. Jag lyssnar på Bullet For My Valentine och tänker mig två år tillbaka då jag faktiskt såg dom live i Stockholm, jag minns fortfarande datumet sjukt nog, 20:e februari 2008.

Fick igår reda på att dom faktiskt kommer till Metaltown i sommar, vilket gör mig jävligt kluven. Jag som redan förra året bestämde mig för att besöka Peace and Love i år igen, men nu blir jag osäker. Utbudet av bra band till P&L är knapert, medans framförallt Metaltown har lyckats ordentligt. Till och med Arvikafestivalen lockar mer än Peace and Love just nu. Så om P&L ska få mig på fall, krävs det ett stort bandsläpp med mäktigare band som slår Metaltown och Arvika. Det börjar bli dags för ett biljettköp så enligt mig är det dags att börja presentera. Men annars kan man alltid önskedrömma och gå på alla tre.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Arvika säger jag bara! P&L kan gå och ta sig. Så tråkigt att Metaltown inte har camping ju..

2010-02-09 @ 15:11:15
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag hade sedan ett bra tag också bestämt mig för P&L men jag börjar tvivla, känns nästan mer värt att lägga pengar på Metaltown!

2010-02-09 @ 18:32:21
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback