I'm a rock n' roll disease

Det blev ingen praktik för mig idag, jag vaknade upp med migrän (självklart) och trodde att jag skulle dö, smärtan var hemsk. Jag kände mina hjärtslag i huvudet samtidigt som det kändes som om någon skar med en kniv i tinningen, jag kände mig rätt mörbultad om vi säger så. Jag mår fortfarande skit, men vad gör man.

Kan berätta om min fredag, som såg ut på följande sätt att jag satte mig på tåget mot Eskilstuna när jag slutat praktiken. Väl framme gick jag förbi American Pizza för att ta med mig en fet kebabpizza, min promenad fortsätte vidare för att träffa Linda. Vi åt, började dricka och shottade Baja Päron som aldrig förr. En sak är säker, och det är att den tog slut fort. Vi sminkade oss, tog en taxi till en förfest med för mig massa okända människor. Det var kul, men det skulle snart bli ännu bättre. Det blev taxi ner mot stan för att gå på krogen, Harrys, självklart. Det var så jävla kul att det finns fan inte, det var halva priset i baren fram till tolv, vilket innebar en timmes springandes fram och tillbaka för att hämta nya drinkar. Jag gjorde av med galet mycket pengar den kvällen, men helvete vad värt det var. Vi dansade konstant, med heta dudes, och till Adam Alsing som var DJ. Nej alltså, fyfan vilken grym kväll. Musiken, dansandet, drinkarna, folket, allt! En krogrunda kan tammefan inte bli bättre än så, helvete vad kul det var och det ska jag tacka Linda och Harrys för.

Hamnade tydligen på vimmelbild - Jag, Linda, Okänd, Okänd, Okänd.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback