I got this crazy little thing called love

2010-02-24 @ 21:33:58 Category: Everyday life Comments: 0
Jag har precis tagit det stora klivet att förflytta mig från soffan till sängen,  mellan där hann jag även med en långdusch för att göra slut på varmvattnet. Någon kommer få spö när mamma kommer hem och ska duscha efter träningen, aj aj. Jag skyller på mina håriga ben, en helt ok ursäkt om ni frågar mig.

Idag hade jag praktik till fyra, men klockan skulle precis till och passera sex när jag kom hem. Alla dessa tåginställningar/förseningar gör mig galen, jag vill slå första bästa person och då är det tur att jag är ensam hemma. Jag som skulle hämta ut min nya telefon, men där fick jag, med min otur är det omöjligt. Jag känner mig som en ilsken gammal gubbe som har tittat för mycket på plus svt! Nu måste jag vänta tills nästa vecka eftersom mitt schema på både praktiken och helgen är fullt.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback