I can feel it in my bones

2010-02-19 @ 14:41:17 Category: Everyday life Comments: 0
Så har man tittat klart på hela första serien av The Vampire Diaries, en serie man omöjligt får undvika. Den är hur grym som helst och får en klockren 10:a av mig! Den platsar till och med i top-5 listan över dom bästa serierna, där How I Met Your Mother ligger på förstaplats. 

Jag borde förmodligen börja klä på mig och städa undan all mat jag dragit in till vardagsrummet som inte fick plats i min mage. För vid tre går tåget till Eskilstuna där jag ska spendera min helg, som vanligt. Tyvärr blev våran ladies night med vin och mat inställd på grund av sjukdom så i stället ska jag umgås med Robin, förhoppningsvis blir det ett besök till biosalongen där jag får trycka ner popcorn med popcornkrydda på, och självklart ska en fet cola finnas till min hjälp.

Ha en grym helg fuckers!



Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback