Confession, what's in my head

2010-02-10 @ 23:07:41 Category: Everyday life Comments: 0
Ni har verkligen inte missat något intressant av min sjukt tröga dag. Började praktiken 10:00, slutade 19:00. Färgade håret när jag kom hem så det är silvrigt i topparna och orange på hjässan, fan vad grym jag är. Nej! Jag ser förjävlig ut, jävlar i helvete alltså. Skratta åt mig om ni vill, men jag orkar seriöst inte bry mig. Jag gillar att se ut som en nerknarkad fjortis.

Nu vill jag bara ha helg, en fet fylla och att få umgås med mina vänner, kan nog inte bli bättre än så. Men så länge får jag nöja mig med mina favoriter Kiss i högtalarna och sänghäng. Snart måste jag sova, eller nu rättare sagt. Sov så jävla gott!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback