As the storm blows over i know ill be all right

2010-02-16 @ 21:47:03 Category: Everyday life Comments: 1
Som dom flesta vet fungerade det inte att logga in på blogg.se igår, sorgligt men sant. Men nu är servern på fötter igen och jag är i full gång med att uppdatera, fan vad glada ni måste bli.

Och hur mår jag? Hela mitt ansikte håller på att spricka, mina läppar är jobbigt fnasiga och jag luktar måttligt med svett om mina fötter, jag försöker undvika att andas in genom näsan. Jävlar vad fräsch jag är idag, attraktiv som inåt helvete. Men annars mår jag bra. Kanske borde mina övertrötta ögon vara ett störande moment, men jag vet inte om jag orkar lägga ner energi på att bry mig. Jag är van, jag är alltid trött.

Hade praktik till sju både igår och idag, så jag hinner inte mer än att komma hem innan det är dags för att ge upp och säga godnatt för dagen. Men jag ska inte klaga, för jag har kul på praktiken och kunde inte trivas mer än vad jag gör. Den här gången hade jag tur!

Och något som jag verkligen kan ge är, är det ett kickass bra musiktips. Story Of The Year har släppt sitt efterlängtade album nu och jag kan nog inte bli mer nöjd än vad jag är. Det var grymt och till och med långt över mina förväntningar. Det heter The Constant och finns tillgängligt på Spotify Veckans album.

Helgen ser ljus ut, det blir tjejkväll med vin och mat på fredag. Kan nog inte längta mer än vad jag gör, det kommer bli så skönt att få prata av sig med två vettiga brudar som inte gör en annat än glad.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Puss på dig! På fredag är det ladies night! haha

2010-02-16 @ 21:52:51
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback