WELCOME TO OUR NEW WAR

2010-08-17 @ 20:00:00 Category: Everyday life Comments: 0
Ända sen mitt föregående blogginlägg från i torsdags har jag varit upptagen konstant, med att supa och jobba. Helvete vilken galen helg jag har haft. Den började i fredags med förfest hos Erik och utgång på Harrys. Det var Å-festen i Eskilstuna vilket betydde att halva stan var ute och festade, grymt kul!

Lördagen var dock mindre kul, med spyan i halsen satte jag mig på tåget till Västerås, det var en pina att jobba, har aldrig varit med om värre. -Jag lovar mig själv att aldrig supa hårt om jag ska jobba dagen efter-, en påminnelse till mig själv. Men när jag väl slutat och fått mat i magen kunde jag sakta men säkert börja missbruka alkoholintaget igen. Den här kvällen blev det parkhäng och även utgång på Harrys. Och om halva stan var ute och söp på fredagen, var hela stan ute på lördagen. Satan vad folk, men fan så roligt. Som jag skrev på Facebook igår, "Å-festen & Harrys har nog tjänat bra på oss i helgen". Öl, drinkar, liveband, dans och svett fick bli en grym sammanfattning på hela helgen.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback