It's a kind of magic

2010-08-12 @ 22:08:38 Category: Everyday life Comments: 3
Dagen igår kändes helt jävla awesome! Jag trodde inte det skulle kännas något speciellt att ta körkort, men fyfan vilken lättnad. Nu behöver jag inte övningsköra eller plugga teori på ett bra jävla tag (i alla fall inte förens det är dags för hojkort) Dom som känner mig vet hur jävla mycket jag har pluggat, så jag kände att jag förtjänade en rolig utekväll med mina vänner. Så blev det! Förfest och utgång, både på Nybron där det var rätt mycket folk och på Harrys där det var trubadur.

I helgen kör vi igen, det ryktas om utgång fredag & lördag, Å-festen håller på för fullt och förra året hade jag och mina dudes så jävla roligt. Då blev det dans på borden vid uteserveringen med typ 200 andra personer, ett grymt band spelade gamla klassiker och vi lyckades med att få ihop ett sjukt långt tåg som dansade tillsammans runt krogen.

En otroligt (o)charmig bild på mig och snygga Natalie från förra helgen.

Kommentarer
Postat av: Linnea

tar av sig hatten och bugar

nämen! tackar så mycket, det hade jag verkligen inte förväntat mig! gosh, blev lite stolt där^^

2010-08-12 @ 22:27:20
URL: http://deadsong.blogg.se/
Postat av: natalie

dutti kicka! vilka var ni som var ute? :) jag vill träffa er i helgeeeeen!

2010-08-12 @ 22:59:25
URL: http://storiesofastranger.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

detsamma babe:D

2010-08-13 @ 17:09:30
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback