All you need to know

2010-04-27 @ 09:35:54 Category: Everyday life Comments: 3
Det blev ingen uppdatering igår, jag var upptagen hela dagen med skolan, shopping, kompisar, lägenhetsvisning och pojkvänsmys. Efter skolan hängde jag med Zara på stan en stund, för att sedan sätta mig på tåget mot Eskilstuna för att träffa upp Linda. Vi åt på Wayne's och jag köpte min studentklänning och två snygga ringar. Det är mycket möjligt att en bild kommer upp här senare.

När Robin slutade jobba hämtade han upp mig, vi skulle iväg på lägenhetsvisning igen. Det här var lägenheten vi hade sett fram emot, som var ett renoveringsobjekt. Men när vi väl kom dit fick vi nog båda en smärre chock. Det var stora hål i tak och golv, allt var verkligen förstört, plus att det luktar gammal cirkusapa blandat med instängd rök. Våra ogon var stora som bollar, vi insåg att detta skulle bli alldeles för mycket att göra. Priset är på tok för högt för det där vraket, rent ut sagt. För att det ska intressera oss måste kostnaderna sjunka en bit. Tydligen hade det bott en gammal knarkare där, som grannarna skulle bli glada över att slippa.

Btw, ge mig dessa halsband från Rock By Sweden. Eller, ge mig allt.

Kommentarer
Postat av: Michaela

SÅ JÄVLA SNYGGA!

2010-04-27 @ 11:07:26
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: ja, I KNOW! god...

2010-04-27 @ 23:16:00
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: SinSisters

Oh vi LÖVE RockBySweden!!! :)

2010-05-01 @ 12:28:35
URL: http://sinsisters.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback