Pistonhead

2010-04-18 @ 15:41:06 Category: Everyday life Comments: 3
Jag skulle förmodligen kunna dra till med en kastspya om någon petar på mig just nu. Jag är så sjukt jävla bakfull att mitt huvud vill och snart kommer att sprängas i tretton bitar, minst. Just nu ligger jag i sängen med Robin, äter popcorn och dricker cola. Vi spelar assassins creed 2 (ni nickar och låtsas veta vad jag pratar om) på playstation 3. Jag är grym!

Helgen har varit minst sagt nämnvärd. I fredags lagade jag och Linus mat och tittade på film. Bland annat Tjenare Kungen som är så jävla bra och Rec 2 som nästan fick oss att skita i brallan. Tro inte att jag hade en helnykter helg, aldrig. Igår söp vi till som dårar och jag blev kanonpackad. Vi började hemma hos Linus och fortsatte ner på Håpe's. Kvällen avslutades med en vurpa från mig som innehöll en och en annan volt innan jag slutligen landade i asfalten och skrapade upp mitt knä. Det gjorde sjukt ont, vilket det fortfarande gör. Men helvete vad jag garvar när jag tänker tillbaka på det.


Kommentarer
Postat av: Sandra

cola är tamefan bästa bakfylle drickan!



jag har två noter bakom örat, började lite smått eftersom jag har världens största nålfobi xD

2010-04-18 @ 19:00:49
URL: http://sandrafalkvik.blogg.se/
Postat av: Sandra

Finns bild på den nångång i januari, i think haha.. Jo, jag ska allt fortsätta.. Har några projekt på gång, men saken är ju den att jag ska bestämma mig xD

2010-04-18 @ 19:16:08
URL: http://sandrafalkvik.blogg.se/
Postat av: Linda

I like your vurpa! Hahaha

2010-04-19 @ 17:15:09
URL: http://trophyeyes.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback