This is my fate

2010-04-28 @ 18:16:56 Category: Everyday life Comments: 1
Jag har precis petat i mig en liten bit av kvällens måltid, ugnspannkaka, som för övrigt smakar tråkigt. Jag är på sjukligt dåligt humör och har bett resten av familjen att inte prata med mig, lika bra eftersom jag inte har någon lust att skapa några tillfälliga ovänner just nu. Jag har skärmat av mig själv och lagt mig inne i min sovalkov.

Nu ska det gråtas, ni hörde rätt, jag ska gråta så mycket att jag till slut inte förstår varför jag gråter. Till min hjälp har jag valt filmen The Stoning Of Soraya M. Jag har hört att den ska vara ruskigt bra från många håll, dags att bygga min egna åsikt. Hörs sen!

Här har ni trailern!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Måste se, måste se, måste se!

2010-04-28 @ 18:46:25
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback