Living it simple

2010-04-18 @ 19:02:22 Category: Everyday life Comments: 2
Jag har precis kommit ut ur bastun, halvt haltandes då mitt knä verkligen är ur form efter gårdagens vurpa. Det är sådär svullet och fint! Robin sitter kvar och leker tuff, men egentligen vet jag att han grinar inombords. Basta är fan inte ett dugg intressant för mig, men ändå ska jag tvinga in mig själv för att sedan inse två minuter senare, att det är på tok för varmt.

I morgon ska vi på lägenhetsvisning igen, och nästa vecka ska vi på en annan. Den vi ska på visning för nästa vecka är helt förstörd. Väggarna är gula och det ser ut som att någon har kissat på dom. Tapeterna är borta, köket ser fallfärdigt ut och allt är verkligen så långt i från snyggt man kan komma. Men det är precis något sådant vi letar efter. För en billigare peng, som vi sedan kan totalrenovera till vårat eget. Hur underbart låter inte det?


Kommentarer
Postat av: Sandra

något, kåtslag? jotack.

2010-04-18 @ 19:26:37
URL: http://sandrafalkvik.blogg.se/
Postat av: Michaela

Fan vad fint att ni har hittat något som passar in på det ni letat efter :)

2010-04-19 @ 14:04:45
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback