Did you know that you're my heart?

2010-04-19 @ 22:30:55 Category: Everyday life Comments: 1

Jag ligger i min säng nerstoppad som en korv under två duntäcken. Jag bygger upp drömmar om att få lägga mina isande fötter mot någons rygg just nu, mot Robins rygg, bara för att han hatar det. Han tycker inte om mina fötter. Konstigt.. Ur högtalaren spelas det lugn musik för tillfället, Go Radio, jag försöker bli trött. Vet inte om det fungerar så bra, men jag fortsätter.

Jag och Robin var i alla fall och tittade på en lägenhet idag. Men den intresserade oss inte särskilt mycket, så vi lägger den åt sidan. Om en vecka är det dags för nästa visning, som vi båda ser fram emot otroligt mycket. Jag vill inte ha några förhoppningar, men jag kan inte låta bli. Nyp mig i armen eller ge mig en käftsmäll!

I miss my party-like-a-rockstar-mate
! All-in, balls out!


Kommentarer
Postat av: Michaela

TSAKNAR DIG OCKSÅ, har fan gått för lång tid sen sist! Inte OK.



Hahah, men konstigt att du bygger upp förväntingar, det kan man ju liksom inte låta bli att göra!

2010-04-20 @ 16:57:31
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback