Bullet For My Valentine - Fever

2010-04-20 @ 19:22:36 Category: Rock n roll Comments: 0

Jag är i extas just nu, jag är så jävla glad. Bullet For My Valentine's nya platta Fever finns ute och tillgänglig att lyssna på. Jag fullkomligt avgudar Matthew Tuck och resten av bandmedlemmarna. Jag vet att inget någonsin kommer slå deras album The Poison, men det här är riktigt jävla cp-bra. Jag blir galen av sådan här musik, jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det finns ingen låt som dom har gjort, som är dålig. Jag kan inte tycka illa om något som kommer från Matthew's mun. Lyckan är oändligt stor!

                                                                                                                                        http://www.myspace.com/bulletformyvalentine                           

1. Your Betrayal 2. Fever 3. The Last Fight 4. A Place Where You Belong 5. Pleasure And Pain 6. Alone 7. Breaking Out Breaking Down 8. Bittersweet Memories 9. Dignity 10. Begging For Mercy 11. Pretty On The Outside


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback