Take me to the city

2009-09-09 @ 11:02:24 Category: Everyday life Comments: 3
Nu har jag fått bilderna från Turkiet av Zara, nu har jag fått det konstaterat - helvete vilka äckliga bilder! Helst utav allt skulle jag vilja radera bilderna, i alla fall dom mest galna, och glömma att kameran någonsin var med. Men nej, det är min plikt att visa er hur vi hade det, i alla fall en liten glimt. Men sen är det ju så, att vi har tusentals filmer från resan, dom är totalt förbjudna.


Kan ju först börja med en bild på min nya pojkvän.


Som även skrev sitt namn på mig varje gång vi sågs.


På det här stället fick vi dricka hur mycket vi ville av vad vi ville = drunk!


Den där hatten gick runt varmt bland våra huvuden


Bästa vän, med världens starkaste drinkar


Puss! Censur behövdes tydligen


Jag och Madde, med samma drinkar. Urk!


Grabbarna grus


Norskjävel!!!


Ingen kommentar, eller vad säger du Simon?


Maddes nyktraste kväll....


"KOM NU DANSAR VI"


Min Mattis


Madde och hennes ragg


Jag och Tim


Ingen kommentar


Skål då tammefan


Och vem fan är du?


Nu får det fan vara nog!


Kommentarer
Postat av: madelenNNN

sandra ditt jävla as!! hitta du inga fulare bilder på mig?

2009-09-09 @ 11:11:53
URL: http://madelenn.blogspot.com
Postat av: Michaela

Ja jag hoppas att jag kommer iväg dock! Men det ska nog inte vara några probs :)

2009-09-09 @ 17:55:48
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: z

bästa

2009-09-10 @ 00:22:06
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback