Gonna miss this time

2009-09-03 @ 09:43:05 Category: Everyday life Comments: 2
Jag är hemma från Turkiet nu och jag lever, nästan i alla fall. Först och främst tänker jag göra det klart för er att jag vägrar skriva ett långt inlägg om allt vi har gjort, det skulle ta ungefär en dag. Men jag kan säga det att vi har haft fruktansvärt roligt, nästintill obeskrivligt roligt. Vi har festat hårt, druckit nästan alla drinkar som fanns, blivit bästa vän med teuqilaflaskan och skakat våra rumpor så pass mycket att svetten stänkt åt alla håll.

Det där med att sola och bli bruna, fuck that. Jag är lika blek som när jag åkte, jag menar, vem fan har tid med sol när det finns drinkar med enmeterslånga sugrör och färgglada parasoll. Nej, det där med att få färg gav vi upp med redan efter första dagen.

Oturligt nog blev vi sjuka hela bunten, det började med Zara och slutade med mig och Madde. Hoppas ni förlåter mig även om jag släpat med mig hem en gnutta svininfluensa. Jag är fortfarande inte frisk, därför blev det ingen skola idag.

Den här veckan har verkligen varit helt underbar, Huldran är förmodligen den bästa klassen i världen. Så tack för en oförglömlig utomlandsresa, jag har aldrig haft så roligt, skrattat så mycket och varit så glad i 7 dagar i sträck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen hem systeryster :)

2009-09-03 @ 15:04:51
URL: http://kalsson.blogg.se/
Postat av: Michaela

Välkommen till Sverige ;)

2009-09-03 @ 17:29:09
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback