Fire it up

2009-09-15 @ 18:35:41 Category: Everyday life Comments: 2
Gissa vem som precis sket tummen ur arslet och fixade Spotify. Jag tror ni alla fattar vem - jag! Nu sitter jag och fixar en grym spellista - it's only rock n' roll - och jävlar vad jag dunkar musik. Jag förstår inte varför jag varit så dum och väntat så länge, det här är ju grymt!

Jag borde egentligen plugga, eftersom jag redan lyckats komma efter med flera arbeten, och det suger. Men jag hittar inte orken, den är gömd, kanske för alltid. Just nu existerar bara jag och Spotify, jag och musiken. Jag lyssnar precis igenom Thousand Foot Krutchs album som Michaela så snyggt tipsat om - grymt!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Tack för att jag fick äran! haha. Heter din spellista it's only rock n roll? Haha för det heter min favoritspellista! ;D

2009-09-15 @ 19:11:15
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: madddde

nykter bild :D jag gillaren

2009-09-15 @ 19:36:23
URL: http://madelennn.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback