Take a breath and hold it in

2009-09-29 @ 09:50:13 Category: Everyday life Comments: 2
Idag fick jag en liten sovmorgon eftersom mamma skjutsade mig, och det kändes förbannat bra. Jag kunde gå upp ungefär samtidigt då jag egentligen skulle cyklat till bussen. Så nu är jag utvilad (vem försöker jag lura?), jag är alltid trött!

Det här kommer bli en bra dag, det vet jag. I alla fall efter skolan, då Zara ska följa med mig hem för en mysig övernattning. Tjejsnack i överflöd, film och något gott tilltugg, sounds pretty good to me! Hon har inte varit hemma hos mig än sen jag flyttade, i alla fall inte efter vi renoverat, så jag får ge henne en guidad tur. Snart är det även dags att börja planera ihop min inflyttningsfest, kul!


Kommentarer
Postat av: zara

bra dag

2009-09-29 @ 11:14:20
URL: http://zzzzara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inflyttningsfest heeeere I cooome!

2009-09-29 @ 13:41:41
URL: http://kalsson.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback